EnglishTime

دوره های مخصوص نوجوانان

تصویر

مدرس:

خانم و آقا

دسته بندی ها:

مبتدی

بررسی ها

تصویر

شرح دوره

سری کتاب‌های English Time از سری کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی است که از محبوبیت خاصی برخوردار است. کتاب انگلیش تایم از سطح Beginner تا مقطع Intermediate زبان آموزان ما را همراهی می‌کند. کتاب‌های English Time مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خوانداری و نوشتاری را از طریق هنر، داستان‌ها، گفتگو و بازی‌های متنوع تقویت می‌کند و شامل طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های مهیج است که برای هر زبان‌آموزی، صرف‌نظر از سبک یادگیری، جذابیت دارد. عکس‌های جالب (Picture talk time)، داستان‌های زیبا (Story telling) و کارت‌های تصویری (Flash cards) به کودکان کمک می‌کنند تا زبان انگلیسی را با روشی سرگرم‌کننده و نوین با دانلود English Time بیاموزند.

ویژگی های مجموعه English Time

  • هر طرح درس با یک فعالیت سریع و سرگرم کننده آغاز می‌شود که زبان تدریس شده درس قبل را دوره کند. این کار به زبان‌آموز کمک می‌کند تا زبان را به یاد آورد و انگلیسی صحبت کند. ایده‌های گوناگونی برای فعالیت‌های مرور درسی وجود دارد.
  • قبل از این‌که زبان‌آموزان کتاب‌های خود را باز کنند، زبان جدید معرفی می‌شود تا آن‌ها روی یادگیری معنادار زبان تمرکز کنند. پیشنهاد‌های گام به گام چگونگی ارائه درس جدید با استفاده از کارت‌های تصویری، کارت واژگان، نمونه واقعی، نقاشی‌ها و حرکات را در بر دارد.
  • زبان‌آموزان در این سطح کتاب خود را باز می‌کنند. هر صفحه از کتاب زبان‌آموز تکالیفی را برای تمرین بیشتر زبان فراهم می‌کند. کتاب معلم دستور العمل‌های دقیق در مورد چگونگی بهره‌برداری کامل از صفحات کتاب زبان‌آموز را فراهم می‌کند. در صورت نیاز، نسخه صوتی، پاسخ‌نامه‌ها و ایدههایی در مورد چگونگی بررسی تمرین‌ها ارائه می‌شود.
  • تمام درس‌ها اغلب شامل یک بازی یا فعالیت است که به زبان‌آموز تمرین بیشتر با زبان هدف را پیشنهاد می‌دهد. بازی‌ها اغلب حرکت‌های ترکیبی به همراه شعر و ترانه را به درس اضافه می‌کنند. فعالیت‌ها، زبان آموخته‌شده را تکرار می‌کنند به‌ طوری که زبان‌آموزان به‌صورت مداوم از آنچه آموخته‌اند دوباره استفاده می‌کنند.

توضیح تکمیلی پیام پرسا درمورد English Time

آیا دوست دارید فرزندتان زبان انگلیسی را به روشی سرگرم کننده، آسان و موثر یاد بگیرد؟ آیا می خواهید از روش های نوین و جذاب آموزش زبان انگلیسی به کودکان استفاده کنید؟ آیا می دانید که چگونه می توانید بازخورد و پیشرفت فرزندتان را در یادگیری زبان انگلیسی ارزیابی کنید؟

اگر پاسخ شما به این سوالات بله است، پس با ما همراه باشید. ما به شما معرفی می کنیم کتاب های English Time، یک مجموعه شش جلدی برای یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان در سطوح مقدماتی تا پیشرفته. این کتاب ها با استفاده از روش های جذاب و خلاقانه، مهارت های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن را در کودکان تقویت می کنند. هر جلد از این مجموعه شامل:

  • کتاب دانش آموز، که حاوی درس های تصویری، فعالیت های جالب، بازی های آموزشی و داستان های جذاب است.
  • کتاب کار، که حاوی تمرین های تکمیلی، پروژه های خلاقانه و نکات مفید است..
  • CD، که حاوی فایل های صوتی برای تقویت مهارت شنیداری و تلفظ است.

با ثبت نام این دوره در پیام پرسا، شما نه تنها به فرزندتان کمک می کنید تا زبان انگلیسی را به خوبی یاد بگیرد، بلکه به او فرصت می دهید تا با فرهنگ ها و سبک های زندگی مختلف آشنا شود. این کتاب ها با توجه به سطح و علاقه ی فرزند شما طراحی شده اند و باعث افزایش اعتماد به نفس و خلاقیت او خواهند شد.

پس چه منتظر هستید؟ همین حالا با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

ما به شما امکان دانلود CD کتاب را هم فراهم می کنیم تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. این فرصت را از دست ندهید و به فرزند خود هدیه ای بزرگ بدهید: هدیه ی چشم انداز روشن.

دانلود فایل های صوتی English Time

تصویر

شبنم آنا

کارشناس پروژه چابک

جون اسمیت یک عکاس ، نویسنده و نویسنده مشهور است که اشتیاق به هر کاری را انجام می دهد.

رتبه بندی دوره

5.00 به طور متوسط ​​بر اساس 1 رتبه بندی

ستاره

90%

ستاره

80%

ستاره

65%

ستاره

60%

بررسی ها

  • تصویر

    شبنم آنا

    تمام نیازهای من را بپوشانید

    این دوره مواردی را که می خواهیم تغییر دهیم مشخص می کند و سپس کارهایی را که باید برای ایجاد نتیجه مطلوب انجام شود ، مشخص می کند. این دوره به من کمک کرد تا به روشنی مشکلات را تعریف کنم و طیف گسترده تری از راه حل های با کیفیت را ایجاد کنم. از تحلیل ساختارهای بیشتر گزینه ها پشتیبانی کنید.