AmericanHeadway

دوره های مقدماتی بزرگسالان

تصویر

مدرس:

خانم و آقا

دسته بندی ها:

مبتدی

بررسی ها

تصویر

شرح دوره

کتاب American Headway Starter 3rd سطح آغازین کتاب آموزشی زبان انگلیسی برای آموزش تمام مهارت های انگلیسی به زبان آموزان بزرگسال است، مجموعه American Headway توسط John and Liz Soars در ۶ جلد از Starter تا ۵ نگارش شده است. یکی از شاهکارهای این مجموعه تلفیق دنیای واقعی با دنیای مجازی به زبان انگلیسی است. کتاب امریکن هدوی استارتر ویرایش سوم به موضوعاتی مانند نحوه ی معرفی کردن خود، کشورها به انگلیسی، خانواده، ساعت ها و نحوه بیان علاقه ها پرداخته شده است. این کتاب تمامی مهارت های اساسی زبان انگلیسی را به زبان اموزان آموزش می دهد. از طرف دیگر، این کتاب اگر چه تمام مهارت های زبانی را پوشش می دهد ولی تمرکز ویژه ای بر مهارت Speaking یا صحبت کردن زبان انگلیسی دارد.

ویژگی های کتاب امریکن هدوی استارتر ویرایش سوم

  • کتاب American Headway Starter با داشتن مکالمه های کثیر به زبان آموزان کمک می کند تا مهارت شنیداری و گفتاری خود را برای شرکت در آزمون های بین المللی بالا ببرند. همچنین، این ویرایش بدلیل داشتن نسخه آموزش اینترنتی نیازی به استاد راهنما ندارد. به علاوه مجموعه کتاب های Headway دارای ابزارهای آموزشی از جمله 1. ویدیوهای آموزشی؛ این ویدیو ها سعی در تکمیل مطالب بازگو شده در کتاب را دارند.2. تست های آنلاین؛این کتاب دارای تست های آنلاینی می باشد که میزان یادگیری زبان آموزان را مورد سنجش قرار می دهد. دارای CD؛ با استفاده از این سی دی شما می توانید تمام فایل های شنیداری را گوش دهید و به راحتی نحوه تلفظ لغات را بیاموزید.4 دارای کتاب کار؛ پس از اتمام هر درس زبان آموزان موظف هستند تا کتاب کار را برای یادگیری بهتر تکمیل کنند.5.دارای لیست لغات؛ لیست لغاتی که به صمع نویسنده سختتر از بقیه می باشند در آخر کتاب برای یادگیری بیشتر لیست شده اند. و در آخر باید به این نکته نیز اشاره کرد که سری های American Headway Starter دارای Transcription؛تمام فایل های شنیداری این کتاب دارای متن های نوشته شده در آخر کتاب هستند.

توضیح تکمیلی پیام پرسا درمورد American Headway

آیا می خواهید زبان انگلیسی را به روشی ساده، کاربردی و موثر یاد بگیرید؟ آیا می خواهید از منابع آموزشی با کیفیت و به روز استفاده کنید؟ آیا می خواهید با اعتماد به نفس و راحتی به انگلیسی صحبت کنید، بنویسید و بخوانید؟

اگر پاسخ شما بله است، پس از دوره های یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان ما استفاده کنید. ما از کتاب های American Headway به عنوان منبع اصلی خود استفاده می کنیم. این کتاب ها از سطح مقدماتی تا پیشرفته، همه چیز را که شما برای یادگیری زبان انگلیسی نیاز دارید، پوشش می دهند.

کتاب های American Headway شامل متن های جذاب، تصاویر زیبا، تمرین های متنوع، فعالیت های جالب و پروژه های خلاقانه هستند. شما با استفاده از این کتاب ها، چهار مهارت زبان انگلیسی را به طور همزمان تقویت خواهید کرد: شنیدار، گفتار، خواندن و نوشتن.

علاوه بر این، ما برای شما امکان دانلود CD کتاب را هم فراهم کرده ایم. شما می توانید با دانلود CD کتاب، فایل های صوتی و ویدئویی را بر روی گوشی، تبلت یا کامپیوتر خود قرار دهید و در هر زمان و مکان به آن ها گوش دهید و تمرین کنید.

پس چه منتظر هستید؟ برای شروع یادگیری زبان انگلیسی با ما تماس بگیرید. ما منتظر شما هستیم.

دانلود فایل های صوتی American Headway

تصویر

شبنم آنا

کارشناس پروژه چابک

جون اسمیت یک عکاس ، نویسنده و نویسنده مشهور است که اشتیاق به هر کاری را انجام می دهد.

رتبه بندی دوره

5.00 به طور متوسط ​​بر اساس 1 رتبه بندی

ستاره

90%

ستاره

80%

ستاره

65%

ستاره

60%

بررسی ها

  • تصویر

    شبنم آنا

    تمام نیازهای من را بپوشانید

    این دوره مواردی را که می خواهیم تغییر دهیم مشخص می کند و سپس کارهایی را که باید برای ایجاد نتیجه مطلوب انجام شود ، مشخص می کند. این دوره به من کمک کرد تا به روشنی مشکلات را تعریف کنم و طیف گسترده تری از راه حل های با کیفیت را ایجاد کنم. از تحلیل ساختارهای بیشتر گزینه ها پشتیبانی کنید.