IELTS

  • خانه
  • کلاس آمادگی آیلتس (IELTS) ، آنلاین و حضوری

دوره های آیلتس با اساتید مجرب به صورت حضوری و آنلاین با اساتید مجرب

تصویر

مدرس:

خانم و آقا

دسته بندی ها:

پیشرفته

بررسی ها

تصویر

شرح دوره

آزمون آیلتس IELTS یک آزمون زبان انگلیسی است که در سراسر جهان معتبر و قابل استناد است. آیلتس مخفف عبارت International English Language Testing System (سیستم بین المللی سنجش زبان انگلیسی) است. افرادی که علاقمند به کار، تحصیل و زندگی در کشورهای انگلیسی زبان هستند، می‌توانند با اخذ مدرک این آزمون، به راحتی به این کشورها سفر کنند. آیلتس در هزاران موسسه در بیشتر از 140 کشور دنیا معتبر است. هنگامیکه فردی آزمون آیلتس IELTS را انجام داد، می تواند تا 5 نهاد مختلف را انتخاب و معرفی کند تا نتیجه آزمون مستقیما و به صورت رایگان برایشان ارسال شود. کشورهایی که آیلتس IELTS را برای پذیرش در دانشگاه به عنوان مدرک اصلی پذیرفته‌اند، شامل انگلیس، استرالیا، نیوزیلند، ایالات متحده آمریکا و کانادا و بسیاری از کشور های دیگر می‌باشند. این امتحان عمدتاً توانایی متقاضیان آزمون برای برقراری ارتباط در چهار مهارت اصلی زبان انگلیسی، یعنی گوش‌دادن (listening)، خواندن(Reading) ، صحبت کردن (Speaking) و نوشتن (Writing) را اندازه‌گیری می‌کند. دوره های آمادگی آزمون آیلتس موسسه زبان دهخدا به صورتی طراحی و برنامه ریزی شده اند که شما را برای band score مدنظرتان آماده خواهند کرد. این دوره ها به صورت دقیق و مجزا هر ۴ مهارت اسپیکینگ،‌ ریدینگ، رایتینگ و لیسنینگ را به خوبی و با تمامی تکنیک ها و جزئیات کامل به شما آموزش خواهند داد. همچنین شیوه مدیریت زمان آزمون و روش های مختلف برای گرفتن بهترین نتیجه در آزمون به شما آموزش داده می شود.

چه کسانی نیاز به شرکت در آزمون آیلتس دارند؟

  • دریافت مدرک زبان انگلیسی آن هم به صورت بین المللی برای بسیاری از افراد لازم و ضروری است. به این صورت که شما اگر بخواهید به کشوری دیگر مهاجرت کنید برای تحصیل یا کار به داشتن یک مدرک زبان انگلیسی نیاز خواهید داشت. حال اینکه چرا باید آزمون آیلتس را انتخاب کنید بستگی به موارد مختلفی دارد. یکی از این موارد مقصدی است که می خواهید مدرک خود را ارائه دهید. دوم نوع مهاجرت و قصد شما است که عموما اگر قصد مهاجرت کاری دارید می توانید در آزمون آیلتس آن هم به صورت جنرال شرکت کنید. سوم نحوه برگزاری است که ممکن است برخی از آزمون ها در ایران برگزار نشوند و شما برای شرکت در آن ها با مشکل مواجه شوید. مورد مهم و اصلی دیگر اعتبار این آزمون است که بسیار حائز اهمیت می باشد و باعث شده افراد بسیاری برای دریافت مدرک زبان انگلیسی در این آزمون شرکت نمایند.
  • انواع آزمون آیلتس IETLS

    • دو نوع امتحان آیلتس IETLS وجود دارد: آکادمیک Academic IETLS و جنرال General IETLS بخش‌های Listening و speaking برای هر دو آزمون یکسان است. با این وجود ، موضوعات مربوط به بخش‎‌های Writing و Reading بسته به نوع آزمون متفاوت است. بخش‎های Reading، Writing و Listening در آزمون‌های آیلتس IELTS در همان روز آزمون برگزار می‌شوند و هیچ گونه وقفه‌ ای بین آن ‌ها وجود ندارد. اما بخش Speaking می ‌تواند یک هفته قبل یا بعد از تاریخ سایر بخش‌ های این آزمون انجام شود. این اطلاعات را می توانید از مرکز آزمونی که در آن ثبت نام کرده ‌اید، دریافت کنید.
    • آزمون ماک آیلتس IELTS MOCK

      • آزمون ماک آیلتس یا همان IELTS Mock Exam یک شبیه سازی از آزمون آیلتس اصلی است. در این آزمون ها نوع سوالات و نحوه و مدت زمان پاسخگویی به آنها درست مانند آزمون اصلی می باشد. آزمون ماک جهت آمادگی بیشتر داوطلبان در مراکزی که شرایط برگزاری آن را دارند برگزار می شود. بی شک یکی از مشکلاتی که داوطلبان در آزمون اصلی دارند، آشنا نبودن با شرایط واقعی آن است. از این رو برای آمادگی هرچه بیشتر آزمون اصلی توصیه می شود که در آزمون آزمایشی شرکت کنید تا با نحوه برگزاری آزمون و زمانبندی برای هر بخش آمادگی بیشتری پیدا کنید. از طرف دیگر، این آزمون ها نقش پررنگی بر رفع استرس ناشی از محیط امتحان اصلی دارند. شما میتوانید در پیام پرسا در آزمون ماک IELTS mock exam شرکت کنید و با کمک اساتید مجرب این موسسه نقاط قدرت و ضعف خود را شناسایی و به تقویت مهارت های خود بپردازید. بر اساس نیاز و درخواست داوطلب یکی از دو نوع کارنامه استاندارد یا تحلیلی برای وی صادر می شود. در کارنامه استاندارد، داوطلب نمره خود را در هر چهار اسکیل مشاهده میکند و ارزیابی مناسبی از سطح فعلی بدست می آورد. ولی در کارنامه تحلیلی هر کدام از چهار اسکیل به طور مجزا تحلیل شده و نقاط ضعف بیان می شوند تا داوطلب بتواند برای اصلاح آنها برنامه ریزی کند. کارنامه تحلیلی آزمون ماک آیلتس به شما این امکان را می دهد که روند پیشرفت خود را ببینید و با کمک اساتید مجرب آن ها را بهبود بخشید.
      • نمره‌ آزمون آیلتس IELTS

        • آزمون آیلتس IELTS برای ارزیابی مهارت‌های زبان انگلیسی در تمام سطوح طراحی شده است. نمره کل آیلتس IELTS شما ترکیبی از امتیازاتی از چهار بخش خواهد بود. نمره آیلتس IELTS را بر اساس هر یک از چهار مهارت بین 1 – 9 دریافت خواهید کرد، و همچنین به شما یک نمره کلی نیز داده می‌شود. در هر قسمت از آزمون می‌توانید نمره‌های کامل (برای مثال 5.0 ، 6.0 ، 7.0) یا نصف (برای مثال 5.5 ، 6.5 ، 7.5) کسب کنید.
تصویر

شبنم آنا

کارشناس پروژه چابک

جون اسمیت یک عکاس ، نویسنده و نویسنده مشهور است که اشتیاق به هر کاری را انجام می دهد.

رتبه بندی دوره

5.00 به طور متوسط ​​بر اساس 1 رتبه بندی

ستاره

90%

ستاره

80%

ستاره

65%

ستاره

60%

بررسی ها

  • تصویر

    شبنم آنا

    تمام نیازهای من را بپوشانید

    این دوره مواردی را که می خواهیم تغییر دهیم مشخص می کند و سپس کارهایی را که باید برای ایجاد نتیجه مطلوب انجام شود ، مشخص می کند. این دوره به من کمک کرد تا به روشنی مشکلات را تعریف کنم و طیف گسترده تری از راه حل های با کیفیت را ایجاد کنم. از تحلیل ساختارهای بیشتر گزینه ها پشتیبانی کنید.